Ustanovitev podjetja – Enostaven postopek
Ustanovitev podjetja je dandanes zelo lahek postopek. Veliko posameznikov se danes sprašuje, kako ustanoviti podjetje? Postopek je zelo preprost in zavzame veliko časa. Dandanes vam ustanovitev podjetja lahko izvajajo mnoge druge firme. Po celotni državi so organizirani mnogi tako imenovani start up programi, ki vam lahko pomagajo ustanoviti podjetje.
Posameznim ustanovi podjetje v treh korakih. Prvi korak postopka je izpolnitev obrazca. Obrazec lahko najdete na spletni strani podjetja, ki vam bo pomagalo ustanoviti podjetje. Po izpolnitvi obrazca pošljete podjetju pravilno izpolnjeno ponudbo. Nato, ko sklenete pogodbo s podjetjem, ki ste si ga izbrali, morate pogodbo tudi podpisati pri notarju.
Zakon o gospodarskih družbah je bil ustvarjen z namenom, da bi ljudem z željo ustanovitve podjetja ponudil pravni okvir, v katerem lahko izvajate ustanovitev podjetja d.o.o. podjetja ter v okvirju zakona izvajali vašo dejavnost, ki jo dopušča zakon. Ko nekdo hoče samodejno ustanoviti podjetje lahko leti na razne praktične ali pa zakonske težave. Velikokrat se praktične in zakonske težave tudi mešajo.
Najbolj pogosti primer takšnega problema, ko ustanavljamo podjetje (d.o.o.) v Sloveniji, je to, da moramo poiskati sedež za podjetje. Zakon o gospodarskih družbah namreč zahteva, da je podjetje prijavljeno na določen naslov. Ustanovitev podjetja je lahko brez profesionalne pomoči zelo zapleten postopek.
Običajno, ko posameznik ustanavlja podjetje, mnogo krat posameznik ali pa podjetje še nima veliko kapitala. To pomeni, da je še manj verjetneje, da ima podjetje organiziran prostor za poslovanje.
Druga težava je lahko že najem prostorov, kar pomeni fiksne stroške za podjetje, preden se lahko kapital začne nabirati. Stroški, kot so najemnina, voda, ogrevanje, elektrika in drugi stroški, so lahko velika težava za novo podjetje. Nekateri za ustanovitev podjetja podajo kar svoj lastni stalni naslov. Velikokrat je logika takšna, da bodo spremenili naslov, ko bodo imeli urejene poslovne prostore. Ampak tega ljudje, ki živijo v podnajemniškem stanovanju, ne morejo storiti.
Alternativa temu je najem virtualne pisarne, kjer se o ponudniku pisarne dogovorite o obsegu vseh stroškov. Velikokrat bo gostitelj virtualne pisarne omogočal registracijo na njihov naslov in na preusmeritev prejete pošte na vaš dejanski naslov.