tisk letakov

Tisk letakov je pomemben za kakovost promocije

Če imate svoje podjetje, ste zadolženi za oglaševanje ali pa poskušate oglaševati svoje izdelke, so vam letaki znani. So izvrsten način za oglaševanje tako storitev kot tudi izdelkov, vendar pa se moramo pri njihovi izdelavi držati nekaterih pravil. Če iščete kvalitetnega tiskarja letakov, ne odlašajte in obiščite spletno stran https://tisk24.com/digitalni-tisk/letaki/.

Tisk letakov je pomembna storitev

Letaki, ki jih delite na ulici, ali pa so potencialnim strankam na voljo na različnih krajih po mestu oglašujejo vašo dejavnost. So prvi stik potencialne stranke z vašo ponudbo, zato morajo biti letaki natiskani kvalitetno, brez napak ter estetsko. Tisk letakov zato zaupajte profesionalnim tiskarjem, ki vedo, kaj deluje in vam bodo pomagali do kar najboljšega reklamnega gradiva.

Kako oblikovati letake, da bo tisk letakov kar najbolj enostaven?

Oblikovanje letakov za enostaven tisk zahteva upoštevanje nekaj osnovnih smernic, da bo postopek tiskanja potekal gladko, brez težav in z minimalnimi popravki.

  • Pravilna velikost in format: Za enostaven tisk je pomembno, da ima letak pravilne dimenzije, standardne velikosti so A4 (210 x 297 mm), A5 (148 x 210 mm) ter A6 (105 x 148 mm).
  • Obrezni robovi (angleško bleed): Če ima vaš letak barve ali grafične elemente, ki segajo do robov, je pomembno, da dodate obrezni rob. Običajno se uporablja 3 mm dodatek na vseh straneh letaka, da se zagotovi, da tiskar lahko popolnoma obreže papir, brez da bi prišlo do bele linije na robovih. Prepričajte se, da elementi, ki segajo do roba, segajo vsaj do tega območja.
  • Uporaba CMYK barvnega prostora: Za tiskanje je najbolje uporabiti CMYK (cijan, magenta, rumena, ključna/barva) barvni prostor, saj so barve v tem prostoru najbolj primerne za tiskanje na papir.

 

Kako oblikovati dober letak?

Dober letak mora imeti nekaj obveznih sestavin – ime podjetja/izdelka, ki ga oglašujete, kontakt podjetja,  grafično oz. fotografsko podobo. Pri oblikovanju morate biti pozorni, da uporabljate barve, ki so visokokontrastne ter so dobro vidne na barvni podlagi. Poslužujte se kratkih sloganov in letaka ne napolnite s predolgim besedilom. Ilustracija ali fotografija nas poudarita besedilno sporočilo.